miercuri, 27 octombrie 2010

where is my rose?

fiind vorba despre raiul meu....am uitat sa iti spun.ai uitat ceva la mine.
ai venit,ai deschis usa cu o cheie falsa pe care dupa aceea ai aruncat`o intr`un put ca sa nu se afle ca esti un impostor,si la intrare in raiul meu ai plantat un trandafir.

a inflorit el cat a inflorit,cu flori mari si de un rosu stralucitor.

si vreau sa iti spun ca am avut grija de ele.stateam zi si noapte furis ca nu cumva cineva sa imi fure vreo floare.le stergeam de praf,le adunam parfumul in sticlute mici din diamant ca sa il pot simti si la iarna.

si uite asa,am petrecut o vara intreaga alaturi de trandafirii tai.a fost minunat.
insa,cum nici o minune nu dureaza o vesnicie,a venit iarna iar trandafirii au disparut rand pe rand,lasandu`ma pe mine cu inima goala si cu cateva sticlute de parfum de trandafir, care s`au spart,deoarece raiul meu s`a zguduit atat de tare de dorul tau incat a facut una cu pamantul camaruta in care le pastram.

zile intregi am stat pe ganduri,mirosind pamantul care inca pastra aroma trandafirilor tai.

puteam sa astept sa vina primavara,sa infloreasca din nou...insa asteptarea m`a durut prea tare.

asa ca,cu mult curaj si ambitie,am decis sa plec la targ sa imi cumpar alt trandafir.

IAR ACUM,MA PLIMB NEHOTARATA PRINTRE TARABE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu