duminică, 6 septembrie 2009

doare?

afla,ca amintirea mea vreau sa te doara,sa te usture,pentru ca nu am putut sa fiu adevar pur.vreau sa stii:nu vei putea vedea trandafiri de un rosu arzator,fara sa iti amintesti de mine,pentru ca m`ai lasat sa plec nesarutata.
pentru ca o sa te doara tot ce nu tiam dat,o sa doara toate cuvintele care au ramas nespuse.nu vei putea vedea marea,si razele aurii ale soarelui ce nu vor reflecta ochii si surasul meu.si degeaba iti inchizi ochii sa nu vada,pentru ca m`am tatuat pe inima ta.
fiecare rasarit,fiecare apus,lacrima,dorinta,sarutul,visul de azi noapte,fiecare mana de femeie pe fiecare umar de barbat,si prietena ta pe care o iei in brate.
pentru ca niciodata nu am fost purul adevar,peste tot,mereu,voi fii eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu