duminică, 20 septembrie 2009

dorinte


mi`ar placea...as vrea sa dansez cu vantul
sa inpletesc coroane inflorite din flori de gheata.
sa fac balonase impresionante si sa indes toate lucrurile care nu imi sunt de folos,dar totusi respir,cred si simt datorita lor in ele.
sa cred mai mult in lumea care ne inconjoara decat in nevazut,sa stiu ca basmele sunt doar o adunatura de litere, propozitii si fraze nascocite de niste idioti in momntele lor de liniste,care la randul lor vroiau ca si mine,ca ceva din toate astea sa se schimbe in mai bine.
sa fiu rece si nepasatoare,sa pot sa`ti afisez macar pentru o clipa un zambet de"nu`mi pasa".
sa pictez zambete din cenusa din soba bunicii in seara de craciun
sa ma cert cu sufletul meu,si sa ma paraseasca macar pentru o milisecunda,sa fiu singura persoana care a simtit vreodata libertata maxima.pentru ca pe mine meru ma tine pe tusa.face si simte lucruri care nu ar trebui facute si simtite.ma indeamna sa fac chestii de la care as putea sa ma abtin fara existenta vointei si a dorintei.
si char daca nu poate sa ma parasasca,as vrea sa aiba aripi macar.asa as putea sa te am aproape.asa as putea sa spun lucrurilor pe nume,sa ma uit inca odata in ochii tai.
si jur ca nu voi mai putea iubi pana te voi uita intr`o zi.stii?ochii care nu se vad se uita.eu am fost obligara sa nu`i mai vad.dar nu pot fii obligata sa nu`i mai visez.intre timp se va estompa stralucirea lor chiar si in vis...vor deveni din ce in ce mai palizi...si atunci ne vom lua la revedere.
sa vad culorile mai incolo de indigo,si sa simt mai incolo de tine!
si pana atunci...inca sper!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu