marți, 15 septembrie 2009

ne ducem de rapa

aham....ieri a fost a 10`a zi din primele zile ale mele de scoala.si ce sa zic...nimic iesit din comun:directorul si`a tinut "speech"`ul pe care deja l`am memorat de anu trecut(cand a fost acelasi)...comandantul politiei a venit sa ne avertizeze ca stie totul despre prostitutia in scoli(ce ne subestimeaza oamenii astia)nu ca m`ar deranja,dar toate fetele de care am aflat ca se ocupa de prostitutie au abandonat scoala inainte sa afle cineva ceva,si preferabil prima data au disparud deacasa vreo doua saptamani ca sa isi faca o intrare memorabila in acest job ,si sa aflam toti deodata ca fata mamii a fost vazuta in gara,coborandu`se din trenul dinspre timisoara....si tot acolo a ramas.
ca de obicei,terasele fast`food-urile si stiu si eu mai ce localuri au fost mai pline de elevi decat scoala,scolile generale mai pline de neamuri deale copiilor decat de elevi, iar floraresele si`au umplut buzunarele de bani cat pentru un an.
si...in timpul in care trebuia sa fi la scoala(ca pana la 12 era programu domnului director),am gasit cu colegele o placintarie unde inca se vindea placinta ca la mama acasa cu 1 leu,am asistat la tampeniile scoase pe gura de niste induvizi in haine mov"o placinta la punga va rog"damn,mai bine si`ar trage punga in cap decat pe saraca placinta...cu ce e ea vinovata?....si am stat cu un jandarm la masa in fata caruia baietii din clasa fumau si beau bere fara taine in timp ce domnu ne explica constiincios "cum sta treaba"si cum se poate lua mai multa spaga in ziua de azi.
mda...asa ar trebui sa arate prima zi de scoala?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu