vineri, 21 august 2009

eu sunt!


lacrima care iti curge pe obraz,eu sunt.eu sunt rasaritul de soare,pe care il admiri atat de mult.priveste atent!fiecrare floare pe care o primesti de la alta te priveste cu ochii mei.eu sunt acea stea curioasa,care noaptea iti face cu ochiul,si te lumineaza bland.cand te gandesti la alta,de fapt ma vezi pe mine.soarele iti zambeste cu fata mea.eu sunt sarutul,visul de azi noapte.ma recunosti?sunt buburuza caruia ii numeri bulinele cand te plictisesti,iar dupa aceea ii dai drumul ca si cum nu ti`ar mai fi de folos.nici macar nu ii multumesti ca te`a inveselit.asa esti tu.
mai vii din cand in cand acasa,eu sunt amintirea de la acea banca.eu sunt lumina lunii care te conduce acasa in bratele ei.eu am grija de voi.eu sunt cheia catre inima ta,care atarna la gatul ei.de ce nu o foloseste?

de ce ai plecat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu