vineri, 14 august 2009

si ploaia bantuie!




mi`ar placea sa fiu un strop de ploaie.sa pot sa te picur cand ma enervez pe tine,cand saruti pe alta sa`mi adun toata armata si sa va ud!as strabate lumea in lung si`n lat.m`as picura peste tot...iar cand as obosi,m`as face una cu pamantul si m`as evapora inapoi la norul mama sa`mi dea viata din nou.
iarna as ingeta...as ingeta si m`as pune sub picioarele tale,sa aluneci pe mine si sa cazi.sa cazi peste mine,sa simt cum buzele tale ating suprafata mea lucioasa,si incep sa ma topesc de la caldura lor.
m`as face floare de gheata la geamul tau!sa vad tot ceea ce faci,sa vad adevarata ta fata.cand te uiti afara pe geam,sa nu poti vedea nimmic!sa ma vezi doar pe mine.sa ma stergi cu o carpa calda,iar a doua zi sa fiu din nou acolo.
as vrea sa fiu picatura din robinetul tau stricat.sa nu poti dormi noaptea de mine.sa iti fac factura la apa sa creasca zi de zi fara explicatii.

mi`ar placea sa te bantui!asa cum ai facut`o si tu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu