luni, 24 august 2009

Valuri


ma intreb cateodata...ai putea muri de dorul meu?ce ai face pentru mine?teai transforma in mare,sa imi prinzi lacrima pe care o vars odata pe an in ea,si sa mi`o inapoiezi?te`ai face pescarus sa imi duci fiecare dorinta,pe aripile tale pana la vant,sa mi le poarte in lung si in lat in lume,pana isi gasesc sufletul pereche?ce ai face pentru mine?mi`ar placea sa te vad pe tine.nu fata ta.sa vad tot ceea ce gandesti.ti`as fura sentimentele,si le`as trimite pe mare.sa se ascunda fiecare in cate o scoica.si atunci,cand nu o sa mai fiu langa tine,tu de dor sa deschizi acele scoici.si sa te doara.
mi`ar placea sa fii marea insati.sa ma scald in tine ziua,iar noaptea sa ma inbratisezi cu valurile tale,si sa iti ascult surasul.se spune ca daca asculti intr`o scoica,se aude marea in ea.eu degeaba ascult.nu te mai aud.si mi`e dor.mi`e dor de acel zambet,proiectat pe furis doar pentru mine.mi`e dor de clipele minunate in care uitam de noi pe malul marii.acum vad ca ai uitat de tot.si totusi...daca iti vei aminti de mine,deschide o scoica pe malul marii...si asculta`i surasul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu